Oferta
O projekcie
Weź udział
Realizacja
Aktualności
Eksperci
Zaloguj się
Otwórz menu boczne
ANKIETA WSTĘPNA
Dane posłużą wypełnieniu dokumentów projektowych w Twoim imieniu przez organizatora wsparcia. Gotowe dokumenty zostaną przesłane na Twój adres e-mail podany w ankiecie.
Dokończeniem formalności jest odesłanie podpisanych dokumentów do organizatora:
w przypadku dysponowania podpisem kwalifikowanym, dokumenty można odesłać w formie elektronicznej,
w przypadku braku podpisu kwalifikowanego, lub w przypadku kiedy zgłoszonych jest więcej osób i co najmniej jedna nie dysponuje podpisem kwalifikowanym, dokumenty należy wydrukować, podpisać tradycyjnie i odesłać pocztą, kurierem lub dostarczyć bezpośrednio do organizatora.
Dane które potrzebujemy w celu kompletnego wypełnienia dokumentów (formularzy wymaganych w projekcie) i umowy wsparcia:
1. Pełna nazwa firmy (zgodna z KRS lub CEIDG):
2. Osoba podpisująca dokumenty w imieniu podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi:
3. Osoba kontaktowa w imieniu zgłoszonego przedsiębiorstwa, jeśli jest inna niż wskazana w pkt. 2
4. Status przedsiębiorstwa
ostatni zamknięty rok obrachunkowy
mikro
małe
średnie
duże
status przedsiębiorstwa rok wstecz
mikro
małe
średnie
duże
status przedsiębiorstwa dwa lata wstecz
mikro
małe
średnie
duże
5. Dane finansowe
(NIE DOTYCZY JDG)
w przypadku podmiotu zbiorowego (spółka/fundacja/stowarzyszenie)- można pobrać z dostępnego rejestru KRS, wartości powinny być podane w walucie Euro:
ostatni zamknięty rok obrachunkowy:
obrót
lub całkowity bilans
status przedsiębiorstwa rok wstecz:
obrót
lub całkowity bilans
status przedsiębiorstwa dwa lata wstecz:
obrót
lub całkowity bilans
6. Ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę:
ostatni zamknięty rok obrachunkowy:
rok wstecz:
dwa lata wstecz:
7. Jeżeli w ostatnich trzech latach obrachunkowych status przedsiębiorstwo uległ zmianie, to przez jakie przesłanki? (ilość zatrudnionych/roczny obrót/bilans roczny/inne-jakie?):
8. Czy firma jest powiązana z inną firmą? (proszę je wymienić i podać NIP/y):
W przypadku powiązań, organizator będzie kontaktował się indywidualnie w celu sprawdzenia statusu MMŚDP i uzupełnia niezbędnych danych do formularzy
Dane uczestników szkolenia:
Dodaj uczestnika
Jeśli zakończyłeś etap zgłaszania uczestników, zakończ proces.
Wyślij dane
Wciągu 3 dni wyślemy do ciebie przygotowane dokumenty zgłoszeniowe. Jeśli ankieta zawiera błędy lub nie uzupełniłeś wszystkich wymaganych pól, nasz specjalista skontaktuje się z Tobą!
Informacje dodatkowe.
Po otrzymaniu formularzy zgłoszeniowych, wymagane jest wypełnienie ankiety sprawdzającej wiedzę dla każdego zgłoszonego uczestnika. Możesz to zrobić wcześniej:
nie szukaj odpowiedzi w internecie, ankieta ma charakter informacyjno- statystyczny a jej wynik będzie decydował o tym, czy możesz przystąpić do projektu,
wypełnienie ankiety z wynikiem powyżej 66% uniemożliwia udział w projekcie,
wypełniona ankieta powinna trafić do organizatora.
Ankieta sprawdzająca wiedzę Uczestników w obszarze nisko i zeroemisyjności.docx
Pobierz
Wymagane kopie umów o pracę uczestników (dotyczy pracowników) – dane newralgiczne m.in. wysokość wynagrodzenia – mogą być „zamazane”.
Kopię umowy o pracę zgłoszonego pracownika, można zastąpić zaświadczeniem, w którym pracodawca potwierdza zatrudnienie.
Na dzień podpisania umowy projektowej przez beneficjenta, wymagane jest posiadanie zaświadczeń z datą nie wcześniejszą niż 1 miesiąc:
zaświadczenie z ZUS dla firmy o nieposiadania zaległości z tytułu należności publicznoprawnych dla JDG i podmiotów zbiorowych: spółka/fundacja/stowarzyszenie,
zaświadczenie z US dla firmy o nieposiadania zaległości z tytułu należności publicznoprawnych dla JDG i podmiotów zbiorowych: spółka/fundacja/stowarzyszenie,
zaświadczenie o niekaralności (KRK) dla osoby podpisującej dokumenty a wskazanej w dokumentach rejestrowych zgłoszonego przedsiębiorstwa,
zaświadczenie o niekaralności (KRK) dla podmiotu zbiorowego tj.: spółka/fundacja/stowarzyszenie.
Złożenie wniosków o wydanie zaświadczenia powinno nastąpić z odpowiednim wyprzedzeniem, ponieważ czas oczekiwania na wydanie zaświadczenia w formie elektronicznej wynosić może od 1 (US i ZUS) do 14 dni (sąd w przypadku KRK).
Zebranie odpowiedniego zaświadczenia bezpośrednio w urzędzie/sądzie właściwym dla miejsca rejestracji podmiotu (pominięcie drogi elektronicznej), skutkuje szybszym terminem otrzymania zaświadczenia.
Organizator może starać się o pozyskanie zaświadczeń w imieniu beneficjenta na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa (wymagane są dodatkowo opłaty skarbowe za udzielnie pełnomocnictw) – w takim przypadku prosimy o kontakt.
Wyślij dane
Dostępność cyfrowa
Zwiększenie czcionki
Zmniejszenie czcionki
Zwiększenie kontrastu
Odcienie szarości
Podkreślenie linków
Zwiększony odstęp między słowami
Zmniejszony odstęp między słowami
Przywróć domyślne